کفسابی ماندگار
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

به نقل قول از شرکت کفسابی http://www.kafcabi.ir  بسیاری از مالکان خانه این روزها عملکرد اتاق های  نشیمن و اتاق های خانوادگی را ترکیب می کنند. این امر باعث ایجاد تعادل فکری بین سبک ها  می شود ، جایی که عناصری از قبیل صندلی راحت ، نور  خوب و دسترسی به کتاب ، بازی و تلویزیون همه با هم هماهنگ عمل می کنند، لایه های بافت ، رنگ شاد و مبلمان  چهار ایده اصلی است که مطرح می شود.

1- مکان هایی برای مکالمه ،خواندن  قرار دهید
 دکوراسیون خود را برای تشویق گفتگو ، خواندن و تفکر تغیر دهید در اتاق نشیمن خود و در کل طبقه اول ،  کتابهایی را  انتخاب کنید، فضاهای آرام که در آنها نمایش و خواندن کتاب است. ، دیواری از قفسه های کتاب به سبک صنعتی ، تمام کتاب های مورد علاقه خود را  نگه می دارد ، در حالی که دو مبل تطبیق ، فضای زوج را برای کشش و خواندن کنار هم فراهم می کند.

2- استفاده از طرح های هوشمندانه و شیک
اسفاده هز طرح های هوشمند  و شیک در خانه  ساخته شده ، یک بخش دلپذیر  در این فضا قرار داده است و به آن جلوه خاصی می دهد.لوازم خانگی شیک و هوشمند  باعث صرفه جویی در مصرف انرژی وزیبایی خانه میشود

3- استفاده از رنگ های شاد
استفاده تز رنگ های شاد در خانه باعث زیبایی منحصر به فرد باعث شادی و ارامش بخش بودن نیز میشود.واگر رنگ ان را با لوازم خانه ست کنیم یک هماهنگی خوب به وجود می اید.

4- نورپردازی مناسب
برای نورپردازی مناسب  استفاده از نور طبیعی  بسیار زیبا است و نیز باعث صرفه جویی در مصرف نیز میشود

شرکت کفسابی کفسابی

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۳۵:۵۵ ] [ ویدا علیپور ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب