کفسابی ماندگار
 
نویسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

به نقل قول از شرکت کفسابی فعال در زمینه کفسابی http://www.kafcabi.ir این که آیا شما در حال به اشتراک گذاشتن ایده های خود با یک طراح هستید یا خودتان مبلمان خریداری می کنید ، داشتن درک کاملی از سبک مورد علاقه خود می تواند کمک بزرگی باشد. اگر عاشق زیبایی و ناهموارهای مواد طبیعی - مانند تیرهای چوب خشن و سنگ تراشیده - و فضاهای راحت که به فضای عالی اشاره دارد ، سبک روستایی ممکن است درست در دکوراسیون شما باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سبک محبوب ، از جمله عناصر اصلی ، پالت های رنگی ، مبلمان و لوازم جانبی ، است.

سبک روستایی چیست؟
سبک روستایی از صمیم قلب پذیرای زیبایی طبیعی فضای بیرون از منزل است. مواد تا حد ممکن خام و غیرقابل نفوذ با تیرهای چوب ، آجر و سنگ استفاده میشود . مبلمان بزرگ و راحت و منسوجات گرم و دنج با الهام از جنگل ها ، دشت ها ، رودخانه ها و دریاچه ها ،در حالی که سبک روستایی از گذشته الهام گرفته است ، تعبیر امروز بسته به حساسیت طراحی شخصی شما می تواند به مبلمان مدرن تر  تکیه کنید.

سبک روستایی:
سبک روستایی از مواد طبیعی  خام و آلی هستند. به چوب های زنده ، پرتوهای سنگین ، چرم ، سنگ ، آجر ، مس ، سنگ صابون و تخته سنگ استفاده میشود. در فضاهای روستایی ، چوب یک ماده اصلی است و نه فرآورده دیگر

عنصر اصلی:

رنگهای طبیعی خانه های روستایی به سمت رنگهایی که مستقیماً از طبیعت کشیده می شوند تمایل دارند - به رنگ قرمز زنگ زده یک برگ پاییز افتاده فکر کنید ، نه براق قرمز موتور آتش. رنگ هایی از مواد طبیعی مانند سنگ و چوب گرم را با رنگ و لهجه در سایه های مشابه برای ظاهری غنی و دنج ببخشید.

طراحی داخلی خانه به سبک روستایی
استفاده از مبلمان بزرگ و به رنگ طبیعت، در یک فضای روستایی خوب به چشم میخورد . به دنبال میزهای قهوه ای چوبی جامد و صندلی  های چرمی باشید. جامدات بخش عمده ای از اثاثه یا لوازم داخلی را تشکیل می دهند ، و بافت نقش بزرگی را نسبت به الگوی بازی می کند - به چرم ، مخملی نرم ، پارچه های کتان یا با جزییات کلاسیک فکر کنید و از ان ها در دکوراسیون خانه استفاده کنید .
ویژگی های آشپزخانه های روستایی:

آجر و سنگ. مواد طبیعی یک ضروری است . تخته سنگ ،  ، آجر ، روکش سنگ و یا حتی اجاق آجری یا شومینه آشپزخانه را در نظر بگیرید. چوب طبیعی پرتوهای چوب ، کفپوش چوبی ، کابینت  چوبی ، میز مزرعه ،  باعث ایجاد  فضای گرمی در یک آشپزخانه روستایی می شوند. روشنایی نرم. البته شما به سطح کار روشن  نیاز دارید. اما در یک آشپزخانه روستایی ، همچنین زیباست که این گزینه را داشته باشید که کمی تیره و کمرنگ شود و درخشش گرم بخورد. . به دنبال کابینت در برنجهای عتیقه ، مس چکش یا برنز روغن زده شده باشید. یا از چیزهای عجیب و غریب تر مانند سخت افزارهای پیچشی یا سنگی استفاده کنید.

شرکت کفسابی کفسابی

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۰:۳۰ ] [ ویدا علیپور ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب